sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Scuze+ Castigatorii concursului de fidelitate

In primul rand as vrea sa-mi cer scuze pentru lunga mea absenta, nu cred ca mi s-a mai intamplat pana acum, de cand detin un blog, sa lipsesc atat de mult. Motivele au fost diverse, la inceput lipsa timpului, lipsa chefului si problemele tehnice, parca toate s-au adunat ca sa-mi distruga viata de blogger. Sa fiu sincera, nici de citit n-am prea citit *lecturile scolare nu se pun*, dar sunt foarte fericita ca am reusit sa citesc "Suflet pierdut" de Silviu Urdea, care m-a impresionat foarte mult si voi incerca astazi sa-i termin recenzia.

Trecand la partea a doua a acestei postari, vreau sa-mi cer din nou scuze, caci am intarziat foarte mult in anuntarea castigatorilor la concursul de fidelitate.
Pentru cartea "Atractia" am avut 4 inscrisi:
-Romina Gianina- 71 puncte
-Ana-Maria Iacob Strungaru-120 de puncte
-Andreea Ilie-6 puncte
-yukiblack-6 puncte

Pentru cartea "Dragostea in vremea copilului din Mahlsadt" am avut tot 4 inscrisi:
-alexa ioana-40 puncte
-Alexandru Baban- 1 punct
-Madeline Mckaler- 6 puncte
-Emanuela Bercaru-1 punct

Pentru ca este o diferenta destul de mare intre locul al doilea de la "Atractia" si primul loc de la  "Dragostea in vremea copilului din Mahlsadt" am decis ca Romina Gianina sa primeasca cea de-a doua carte. Prin urmare, Ana-Maria Iacob Strungaru si Romina Gianina sunt rugate sa ne lase datele lor prin formularul ce-l gasiti la "contact". Eu ii voi expedia premiul Anei, iar Andreea Rominei.
Felicitari si lectura placuta, fetelor! >:D<

*Update: Romina Gianina, castigatoarea initiala a cartii "Dragostea in vremea copilului din Mahlsadt" a hotarat sa-i ofere premiul ei participantei alexa ioana, prin urmare, alexa ioana, te rog mult, sa ne lasi date tale. Lectura placuta si o zi cat mai frumoasa!

13 comentarii:

  1. fara suparare, dar nu mi se pare corect sa fie schimbate regulile la finalul concursului. fiecare participant a ales de la inceput cartea favorita pentru care sa participe.
    in fine, nu vreau sa mai comentez nimic..
    felicitari castigatoarelor si lectura placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, stai linistita
    probabil ca am inteles eu gresit..

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi doresc sa fac eu un gest frumos si ii dau premiul meu alexei, eu imi doream mult atractia daca nu a fost sa fie asta e , poate alta data . Sper ca se poate acest lucru

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ca se poate, daca asta doriti, e alegerea voastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări câștigătoarelor! :-D

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult, Romina, gestul tau este foarte frumos, dar nu accept. este dreptul tau, ai avut comentarii mai multe decat ale mele. nu vreau sa te superi ca refuz, apreciez foarte mult, dar ma simt eu aiurea acum...mai bine nu spuneam nimic, a fost doar o neintelegere din partea mea.

    chiar daca iti doreai Atractia, sunt sigura ca o sa-ti placa si cealalta carte

    Asadar, Diana, ii poti trimite cartea Rominei :)
    imi pare rau ca v-am incurcat pe toate. sper sa nu va suparati pe mine

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexa nici macar ca si cadou de craciun nu vrei sa accepti , din partea mea ca vin sarbatorile . Sincer nu ma prea atrage atat de mult si imi pare rau sa o tin sa se prafuiasca m-as bucura sa ajunga la cineva care doreste sa o citeasca ! Serios

    RăspundețiȘtergere
  8. bine atunci, daca este un cadou accept :)
    multumesc mult, mult, de tot ! :*
    raman datoare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici o problema . Ma bucur ca ai acceptat . Trimite datele fetelor! Sa te bucuri de carte , lectura pacuta scumpo :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult, Romina :*

    n-am gasit formularul, asa ca am trims datele Andreei, printr-un e-mail.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana si-a ridicat premiul?

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana se intampla sa stea in aceeasi localitate ca si mine si am stabilit sa ne intalnim, sa-i dau premiul personal :)

    RăspundețiȘtergere
  13. aa ok , voiam sa o anunt

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)